Wyniki

Panie, panowie, chłopcy i dziewczęta, książki, autorzy, poeci, bajkopisarze i wszyscy innych, których uczniowie tak zawzięcie nienawidzą, witam Was na najnowszej gali książkowej. Tak właściwie to nie wręczę Wam żadnych nagród, a jedynie jednej osobie.
Niedawno pojawił się post o poszukiwaniach drugiego administratora do naszej biblioteki. Otrzymałam trzy zgłoszenia — od Tyks, od Honey oraz od Rellvion. Tyks, niestety, musiała wycofać się z rywalizacji, pozostawiając dwie uczestniczki w walce. Podjęłam decyzję, z którą, fakt faktem, zwlekać dłużej nie mogłam.

Gratulacje, Rellvion!
Mam nadzieję, że przywitacie ją podobnie ciepło, jak ja (przerwa na ciepłe witanie) i złożycie gratulacje. Od dziś obie będziemy zarządzać Biblioteką, także wszystkie pytania kierować możecie i do niej, ale na spokojnie, niech dziewczyna się zaklimatyzuje!
Eilay.

1 komentarz:

  1. Brawo Rellvion, mam na dzieję, że aktywność na sispowniku będzie rosła ^^

    OdpowiedzUsuń

Szablon
Fragonia
Zireael Graphic